Horizon

Horizon is de cloud telefoniedienst speciaal afgestemd op de behoeften van ondernemers in het MKB

 

In deze digitale tijd is het van belang dat elk bedrijf wendbaarder én beter bereikbaar is dan ooit tevoren. Dat kan met Horizon! Zeg vaarwel tegen je lokale telefooncentrale en kies voor een telefoncentrale in de cloud. Dit is de meest complete communicatieoplossing waarbij je jouw cloud telefonie oplossing volledig integreert met Microsoft Teams of Cisco Webex. Hierdoor kun je altijd, overal en vanaf elk device efficiënt met elkaar communiceren.

Standaard beschikt Horizon al over alle meest voorkomende mogelijkheden op het gebied van telefonie. Ook geavanceerdere zaken als het instellen van openingstijden, het aanmaken van wachtrijen of het aanmaken van een keuzemenu worden standaard meegeleverd. Uitbreiding van de functionaliteit is eenvoudig mogelijk met bijvoorbeeld, CRM integratie, call recording of een receptie applicatie. Al deze functionaliteiten optimaliseren de interne communicatie, het klantcontact en het belangrijkst de customer experience.

Belkosten kunnen op basis van een vast bedrag per maand worden afgenomen voor gesprekken naar vast en mobiel in Nederland en eventueel ook naar internationale telefoonnummers. Indien gewenst kan ook op basis van daadwerkelijk verbruik gefactureerd worden.

Wil je meer weten over slimmer werken en effectiever communiceren in de cloud? We helpen je graag verder en brengen je in contact met een van onze partners.

Voordelen van Horizon

Alles-in-een cloud telefonie oplossing!

Horizon is de meest complete communicatieoplossing waarbij cloud telefonie en Microsoft Teams of Cisco Webex volledig zijn geïntegreerd. Alles in een voor een vaste prijs.

Overal en altijd bereikbaar

Cloud bellen en videobellen vanaf al jouw devices: desktop, laptop, tablet en smartphone. Via één app en volledig geïntegreerd met de bestaande telefonie-oplossing.

Voorspelbare lage kosten

Onbeperkt gebruik van de diensten vanuit één oplossing tegen een vast bedrag per maand op een factuur. Altijd inzicht en grip op je kosten.

Effectiever werken

Met onze cloud oplossing kun je slimmer samenwerken en effectiever communiceren door het gebruik van instant messaging, samen aan een presentatie te werken of tijdens een vergadering je presentatie en bestanden te delen.

Snel en on-demand

Kenmerken van Horizon

Eenvoudig beheer

Elke gebruiker beschikt over zijn eigen voicemailbox. Naast persoonlijke voicemailboxen kunnen belgroepen, wachtrijen en keuzemenu’s ook worden uitgerust met eigen voicemailbox.

Flexibel

Keuze om je toestellen af te nemen voor een vast bedrag per maand of tegen eenmalige kosten.

Belgroepen

Met behulp van belgroepen groepeer je meerdere gebruikersextensies. Hierdoor kun je door middel van één telefoonnummer meerdere personen tegelijkertijd bereiken.

Wachtrijen

Wachtrijen kun je gebruiken om gesprekken bij een groep medewerkers te routeren volgens een vooraf ingestelde verdeling. Hierbij kunnen tevens gesprekken in de wacht geplaatst worden wanneer medewerkers in gesprek zijn.

Tijdschema’s

Voicemailboxen

Elke gebruiker beschikt over zijn eigen voicemailbox. Naast persoonlijke voicemailboxen kunnen belgroepen, wachtrijen en keuzemenu’s ook worden uitgerust met eigen voicemailbox.

Telefoonnummers

Alle telefoonnummers die aan de centrale zijn toegewezen, zijn overzichtelijk weergeven in de beheeromgeving; ook wel het nummerplan genoemd. Het nummerplan geeft een doorzoekbaar overzicht van alle telefoonnummers en geeft inzicht in welke nummers er reeds in gebruik en/of actief zijn.

Toestellen

Er kan via verschillende toestellen gebruik worden gemaakt van Horizon. In hoofdlijnen zijn dit: vaste telefoontoestellen, flex toestellen, mobiele telefoons, softphones, tablets, laptops en desktops.

Locaties

Als beheerder van de centrale bepaal je welke fysieke locaties toegang krijgen tot de telefonie oplossing door IP-adressen te “whitelisten”.

Contacten